Jönköpings kommun pedagog, till startsidan

Skapa tankekartor och presentationer med Mindomo - Creaza

I Mindomo kan elever och lärare skapa tankekartor och presentationer med text, länkar, bilder, filmer och ljud.

  • Senast uppdaterad: 25 apr 2024
Dela sidan

Relaterat utbildningsmaterial

7 maj 2025 08:32
Tankekartor och presentationer i Creaza Mindomo
Med hjälp av en tankekarta kan du och dina elever sortera och strukturera tankar och idéer.
25 apr 2024 13:25
Så här använder du Cartoonist - Creaza
Cartoonist är ett verktyg för att skapa tecknade serier och andra typer av digitala berättelser.
6 maj 2025 14:10
Microsoft PowerPoint - användarstöd
Lär dig mer om hur du skapar bildspel och digitala presentationer i PowerPoint.

Relaterade nyheter

Bli inspirerad
10 mar 2022 16:04
Extra satsning utvecklar förskolebarns språk
På Öxnehaga genomförs just nu ett musikprojekt för att främja barns språkutveckling redan i förskolan. Med stöd av statliga medel har flera låtar kun...
Nyhet
7 nov 2023 07:25
Pedagog Jönköping fyller ett år!
I november 2022 lanserades Pedagog Jönköping som en digital mötesplats där pedagoger kan inspirera varandra och utvecklas i sina yrkesroller. Nu har ...
Aktuellt just nu
19 sep 2023 08:15
Beredskapsveckan bjuder på krislådor och tillfälle att öva
Vecka 39 är det dags för årets beredskapsvecka. Vad är det och varför måste jag hålla koll på det kanske du undrar?

Relaterade blogginlägg

IT och specialpedagogik
14 aug 2023 07:37
AI som assisterande teknik
Det är nog få i skolans värld som missat begreppen ChatGPT och AI denna vår. ChatGPT slog verkligen ner som en bomb i skolvärlden i vintras med många...
IT och specialpedagogik
4 nov 2022 10:40
Läser du med öronen eller ögonen?
Jag vet inte om du tycker om att läsa böcker men jag tycker att det är fantastiskt trevligt och rogivande att få sjunka ner i en skönlitterär bok. Me...
IT och specialpedagogik
16 dec 2022 08:30
Vilken är den bästa matteappen?
Vilken är den bästa matteappen? Den typen av fråga har nog inte bara jag ställt mig eller fått under åren. Vi som pedagoger är ofta nyfikna av oss oc...